Uppdatering= Dålig!

Sorry för dålig uppdatering:(

Igår:
Igår var det lektion för Ludde. Det gick super bra!
Delle var jättelätt i handen och jag fick verkligen in hans bakben.
Vi började med att gå på stora volten i arbetstrav och sedan ta upp honom till jättesmå steg och lägga en tio meters volt i volten. När volten var bra gick vi ut på spåret och gjorde en sluta runt spåret. När den blev bra provade vi att skjuta på lite i slutan och sedan rätta ut och gå lite framåt i traven. Det gick super och Delle verkligen lyssnade på mina hjälper!
Efter det var det 6 galoppsprång fram och 4 tillbaka. Där blir vi bara säkrare efter varje dag som går!
Några öppnor blev det på slutet. Förut hade jag problemet att jag tvärade alldeles för mycket men nu har jag börjat tvära för lite. Måste verkligen hitta en lagom tvärning där! :S

Men sammanfattningen av dagens lektion är att jag är jättenöjd!:D

Två galna ungar på Gladö! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0