Super ponny!

Idag hade jag lektion för Emelie. Det gick sssuper bra:D Vi tränade LA:P1:an.
Allt gick klockrent. Öppnorna, slutorna, enkla byten och volterna. Även den svåra uppridningen i galopp gick jättebra. Det enda jag behöver tänka på är att sträcka upp mig så att Delle kommer under sig lätare!
Därför är Mamma på väg till Sthlm ridsport för att inför skafa en 40 cm sadelgjord och en gelpadd som reser fram eftersom sadeln får mig att tippa fram lite.
Preliminära startlistor har komit för Gripen nu!

La:1 Fre:
(2) 16:36 Ella Viebke
Sjövillans RK
 
Daylight
 Dijon S - Till the Champ
Hermann Arts, Tyskland
Åsa Matz
128
Lag 03 Lör:
(1) 17:01 Ella Viebke
Sjövillans RK
 Daylight
 Dijon S - Till the Champ
Hermann Arts, Tyskland
Åsa Matz
128
LA:P1 Sön:
(4) 18:07 Ella Viebke
Sjövillans RK
 Daylight
 Dijon S - Till the Champ
Hermann Arts, Tyskland
Åsa Matz
128

Jag är väldigt nöjd med starttiderna! :D
En rolig grej är att jag har häst nr 128 och Rebecca 129! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0