Lååång Dag!

Idag blev det lektion för Ludde. Jag red vid 4 men var redan i stallet vid 1!
Delle var jättefin men lite stark i handen så mamma och jag har beslutat att vi bytter tillbaka till Sprenger bettet.
Jaja, lektionen gick i allafall helt okej. Delle kämpade på som vanligt och gjorde sitt bästa i alla dom svåra skolorna och jag med.
 
Det som gick bäst var: Öppnorna! Jag tänker alldes för mycket tvärning men till slut så blev dom super när jag tänkte lite mindre tvärning:D

Det som behövs tränas mer på är: Slutorna. Där tänker jag alldeles för mycket och gör det mer komplicerat än vad det är!
Men det är bara att börja att sluta göra allt så komplicerat!!!
Jag fick även rida FEI Lagtävlans bågarna som ser ut såhär!



Det gick jättebra i slutet! Det handlar bara om att vara smart oh att tänka ut en bra väg innan!

En stolt Ella med Gullig ponny!


Kommentarer
Postat av: lotta

Åh vilken fin bild! :D Kommer själv ihåg när jag red de där bågarna med ellison det gäller bara att hitta en punkt och rida dit ;)

2011-06-14 @ 21:57:57
Postat av: SV till Lotta

Tack lotta! Ja det gick bättre i slutet när Ludde sa det! :D

2011-06-17 @ 08:18:13
URL: http://teamds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0