Dagen!

Hallå!
Idag åkte jag till stallet runt 2-3 :)
Ellison stod inne, så jag ställde ut honom i en liten hage bara medans jag mockade, det är ju så skönt att vara ute!
Efter det träffade jag lotta, hon skulle longera Audina, och det gick jättebra, hon var såå duktig :D
Efter det tog jag in ellison från hagen och borstade honom och lindade och fixade.
Därefter sadlade jag och tränsade as usual ;)
Sen skrittade jag ut en liten sväng, det var verkligen härligt :D
Sen red jag tillbaka till utebanan, där red jag i ca 20 minuter, han var SUPERFIN!
Efter det började det komma lite mörka moln, så jag gick in i ridhuset istället, han var HELT underbar där också, helt gaaaalet vad härlig han var!
Jag övade på det som jag och ludde gjorde på lektionen igår, och han var heeelt galet fin :D
Det är så kul när det går så bra :D
Efter det fick han en riktigt härlig dusch och blev ompysslad !
Fina lilla prinsen! <3
Imorgon ska jag rida lektion för ludde, vet dock inte vilken tid :S aja, får ringa henne imorgon :)

Vad har ni gjort idag?? :)
Nöjda med svaren från frågestunden ?

Ha det BÄST ! :)



Jag och förra ponnyn jag red och tävlade!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa helt galet :D <3

2011-06-23 @ 18:53:52
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0