Dagen idag 27/6

Hej hörrni !
Nu börjar det närma sig tävling...
Ella och jag är GALET taggade verkligen!!
Är det några av våra kära bloggläsare som ska dit i helgen? :D
Asså till GRIPEN ;D
Ajaaa, idag hände det inget speciellt, åkte ut till ellison borstade och fixade han och mockade, han fick vila idag =) så det va najs för honom! :D
Sen satt jag och Ella och åt lunch tsm :D myyyys !
Imorgon blir det lektion för ludde!
Hoppas det går bra!
Jag ska rida kl 4 :)

Ok, ni ska få lite veckoplanering för mig och Ellison :

Tis : Lektion för Ludde
Ons : Rida ute på ängen, joggning
Tors : Lektion för ludde
Fre: Rida igenom honom , lotta hjälper kanske till
Lör : Tävla
Sön : Tävla

Sedan ska han få vila lite efter tävlingshelgen :D
Duttii ponni :) <3

Ha en grym vecka alla bloggläsare !

Jag och Ella ska försöka blogga från tävlingen osv, annars får ni följa oss på Equipe :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0