28/6

Nu är det inte långt kvaaaaaaar.....

Har snart packat klart allt till Ellison inför tävlingen, nu är det bara mina grejer kvar, såååå taggaad :D

Idag red jag lektion för ludde!
Det gick faktiskt riktigt bra! Jag har verkligen världens bästa ponibus ! <3
Vi red lite öppnor på medellinjen och på långsidorna, och även lite delar ur programmet.
T.ex ökningar där jag får tänka på att inte släppa iväg honom för mycket och rida lite nogrannare vägar.
Och så övade vi på ökad gallopp där jag måste trycka på lite mera.
Och sen förvänd gallopp!
Det gick super!!
Jag känner verkligen att det har hjälpt att rida utan stigbyglar, nu sitter jag mycket bättre och djupare i sadeln, så det är bra :D
Eftersom han är skumpig så blir det ju svårt, men det går bättre nu iaf! MYCKET bättre :D

Imorgon åker jag och Ella till stallet vid 9.30, då ska vi rida ut på ponnisarna, vi ska rida till en äng och rida av dom lite där :)
Sen ska vi baadaaaa :D :D
Och ellison ska skos klockan 3, så därför rider vi så tidigt :)

Vi hörs imorgon!! :D :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0