23/6

Hej allihopa!
Idag åkte jag till stallet runt 2, träffade ella en snabbis innan hon skulle med bussen!
Vi tog in ellison och sen skulle ella typ åka :)
Sen mockade jag åt ellison, Audina och Missy ;)
Sen fixade jag iordning ellison för lektionen jag skulle ha för ludde!
Lektionen gick riktigt bra faktiskt, hade bra känsla och satt bra idag tyckte jag ! :)
Vi gjorde öppnor, slutor övergångar osv. :)
Det va kul!
Det va lite tungt att rida idag eftersom det var blött på utebanan sen det hade regnat, men det gick bra ändå :)

Jag och Ella tänkte att vi skulle få lite ledigt en helg, för ella och jag kommer inte kunna blogga i helgen, måste planera inför tävlingen nästa helg osv.
Så vi tar en liten bloggpaus från och med Imorgon tills på Måndag nästa vecka!
Så på måndag den 27 juni får ni kolla in här igen, då ska ni få massa härlig uppdatering :D <3
Men kolla in här imorgon för säkerhets skull, kanske slänger in nåt inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0