21/6 Lektion för Ludde

Hej!
Idag red jag ju lektion för ludde!
Det gick bra! :)
Vi övade på att han först skulle gå in på en jätte liten volt i c-volten, då skulle han ta små, korta steg, sedan skulle jag rida ut på vanliga volten och trycka på frammåt, fick rida utan stigbyglar så det var bra träning !
Sedan övade vi på öppnor och slutor, och gallopen att den skulle bli 3-taktig osv.
Och så övade vi på bakdelsvändningar! :D
Det var en bra lektion faktiskt! :D
Ponnyn e så duktig :D

Imorgon är det sitsträning på Rörby med Lena Lilja, hoppas jag hinner dit och kolla, skulle vara jättebra, men kanske blir lite tight eftersom jag har lovat att ta hand om min lillebror lite på dagen :(
Aja, vi får se ! :)

Imorgon tänkte jag även öva på det vi gjorde idag på lektionen, bra övningar faktiskt!

Vad har ni gjort idag?
Och vad ska ni göra imorgon?

Imorgon kommer svaren på frågestunden, så fråga på!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0