14/6

Hallå!!

Idag red jag lektion för ludde, det gick ganska bra :)
Gjorde samma övning som ella, så det kanske är lite onödigt att skriva om det igen :)
Han kändes lite trött idag, men tillslut lystnade han bra :)

När jag kom till stallet runt 2 tog jag och ella in ellison och delle, sedan borstade vi och mockade åt dom :)

Imorgon har jag och ella planerat att vi ska åka till stallet vid 12 och fixa iordning hästarna och sedan rida ute, vi tänkte rida bort till någon äng, ella tar med en kompis också, så hon ska ta kort på oss, så imorgon får ni se lite snygga bilder :D

Vad har ni gjort idag??

Vi funderar på att ha en frågestund nu när vi har börjat blogga här, vad tycker ni??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0