13/6

Hallå där alla bloggläsare! :)

Idag har jag och Ella chillat i stallet, vi kom dit runt 11 på morgonen/förmiddagen, då satte vi oss i smedjan och åt ;P
sedan tog vi in ponnysarna och borstade och grejjade :)
Sedan red vi, vi skrittade först ut, och sen red vi på utebanan.
Det var så sjukt varmt så jag tänkte att vi skulle ta det lite lugnt idag, och att jag bara skulle rida igenom honom lite.
Det gick bra, på slutet var han jätte mjuk, jag gjorde en övning att man skulle rida upp på medellinjen i trav, sedan flytta skänkelvikning åt höger några steg, sedan gå rakt fram, sedan flytta tillbaka till vänster, sedan gå rakt fram osv.
det är en skitbra övning, jag gjorde även en bra övning i gallopp, man rider ett varv på volten, ökar 6 steg, minskar 4, sedan ökar man 6 steg igen och sedan minskar 4 osv, sedan vänder man snett igenom, och på meddellinjen gör man ett enkelt byte.

Jaja, det är lite bra övningar :)

Lägger strax upp lite bilder från dagen och dagens outfit :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0