19/7

Hej!
Idag hände inget speciellt i stallet, jag och en kompis som heter simone åkte till stallet, tog in ellison, borstade, sedan mockade jag och tvättade ur krubban och även vattenhinken :)
En veterinär skulle igentligen komma och vaccinera Ellison men hon hade inte hunnit få vaccinet än så han ska vaccineras på torsdag istället.
Efter det så städade jag och simone ur mitt skåp, så det blev mycket mer ordning nu! :D
Vad vill ni att jag ska skriva om?! Ella är i Skåne och jag har världens bloggtorka!
jaj, nu vet ni att jag lever iaf! :D

Tänkte bjuda på en bild på min håruppsättning som jag hade på tävlingen på gripen, vill ni veta hur jag gjorde? kommentera isåfall!

Tycker iaf uppsättningen va snygg!
Vad tycker ni??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0