30/6

Sista Juni idag, helt gaaaalet !

TUR ATT NI HAR ELLA ALLTSÅ, INTE OKEJ MED MIN UPPDATERING !

Men nu är jag back on track igen, så nu kör vi ! ;)

Idag red jag igenom båda programmen!
Han var faktiskt fin idag, men det var så GALET varmt så man orkade inte sååå mycket :P
Iaf red jag och Ella tillsammans i ridhuset!
Vi vattnade i ridhuset medans vi red, så det svalkade lite iaf!

Nu har jag packat klart allt mitt och Ellisons !
Så det är skönt!

Morgondagens planer :

*Jag och Lotta åker ut rätt tidigt (?)
* Lotta börjar rida igenom honom sedan sitter jag upp så han är på mina hjälper på lördag!
*Jag dushar av Ellison
*Låter honom äta lunch
*Tar ut honom på stallbacken och kollar så att lastningen fungerar, eftersom han inte åkt transport på ett tag nu.
*Dushar av honom
*Flätar manen & Fixar allt
*Åker hem, smörjer
*Sover

haha jaa det va planer för imorgon :)
Vi åker tidigt på lördag morgon, redan vid 05.30 ska vi rulla ifrån stallet :)
Just nu sitter jag hemma, ska strax dusha, sen sova, måste verkligen vara utvilad nu så jag orkar med helgen att prestera mitt yttersta alla ritterna :)

Troligtvis tar jag med mig min dator till Gripen, men det är inte säkert, annars försöker vi blogga från pappas Ipad ;)

Hoppas ni får en grym helg, slänger in ett inlägg imorgon kväll så får ni lite bilder också :)

Massor med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0