Varm dag!

Idag red jag och Rebecca tillsammans på utebanan. Det gick bra till slut, men Delle busade lite eftersom han kände att det var jag som satt på ryggen och inte Emelie som red honom i helgen!:P
Men till slut kom han på mina hjälper igen och jag jobbade ganska mycket i galoppen.
Så såg här såg övningen ut!

Långsida:
M.G
Kortsida:
S.G
C: Enkelt byte
Långsida: S.G
E: Enkelt byte
Kortsida: S.G

Väldigt bra övning som får hästen att lyssna fram och tillbaka!:D


Delle och jag på Årsta runsten! DIV I!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilken fin blogg :) blogga på tjejer!

2011-06-13 @ 20:16:13
Postat av: SV till Julia

Tack Julia! <3

2011-06-17 @ 08:20:00
URL: http://teamds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0