Presentation av Rebecca & Ellison

Hej! Jag heter Rebecca Wedin, jag är 14 år, jag har ridit ända sedan jag var 4 år på ridskola i ''knattegrupper''.
Men när jag var ca 7 år började jag rida i riktiga ridgrupper!
Jag red på ridskola tills December 2010, sedan kände vi att det var dags att gå vidare av olika själ.
Så vi började leta ponny då, December 2010.
Vi provred några, men fastnade inte för någon speciell, sedan åkte vi till sjövillans gård, där Ellison stod.
Vi fastnade direkt och han var helt underbar!
Igentligen skulle vi fortsätta leta ponny lite längre, men jag kunde verkligen inte slita mig från Ellison.

Då fick vi ett erbjudande att vi fick hyra honom först 3 månader och ha honom på ''prov''.
Det erbjudandet var superbra, så vi tackade ja!

Vi hade 3 underbara månader tillsammans, och jag blev bara mer och mer kär i honom.
Sista dagen på de 3 månaderna fick jag veta att Ellison äntligen skulle bli min!
Så sedan den 1 Maj så äger vi honom :D


Presentation av Ellison:


Ellison är en valack f.97, Ellison är en riktigt fin läromästare som tidigare gått sm 5 gånger (!) , han är väldigt sammarbetsvillig (oftast).
Ellison älskar att gallopera ute på ängar med hagkompisen ''Delle''.


Så, det var en liten presentation, ni får mer update när jag kommer hem från stallet :D

Kram!! // Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0