Galna Uteritten- Del1

Idag red jag och Becca ut. Min kompis Nora var så snäll och hängde med för att ta några foton.
När vi gick från Sjövillan var det strålande sol och en perfekt dag för en härlig uteritt :D
Men problemen började redan när vi inte hittade rätt äng så vi var tvungna att ringa Ludde. Men efter ett tags runt snurrande på en grusväg hittade vi ängen! Den var superstor och gräset var jättehögt.
Medans jag och Rebecca red runt på en stor volt tog Nora några fina foton.
Efter ett tag kände jag för att köra en snabb galopp över ängen och satte av. Delle blev superglad och bockade några gånger!
Efter en stund var vi nästan på andra sidan ängen och då saktade jag av och insåg att Delles ena linda hade åkt av :S! Både jag, Rebecca och Nora började leta och till slut hittade jag den, alldeles trasig vid kardborren. Vi tog av lindorna på Delle och så red vi lite till. 
Precis när vi hade bestämt oss för att börja rida hem så började det....

Fortsättning följer från Rebecca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0