18/6

Hallå!
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket , min lilla lillebror har fyllt hela 8 år !! :D
så jag åkte ut till stallet lite snabbt och red igenom honom lite och så.
Han kändes faktiskt riktigt fin!
Började med att rida mycket ute på spåret och se till att han verkligen var rakriktad.
Därefter gjorde jag volter, igångsättningar, övergångar osv, som en vanlig uppvärmning :)
Sedan när han var riktigt mjuk och rund och uppvärmd så red jag igenom la:1 an och lite öppnor + slutor :D
Det gick bra!
Stundtals blev han lite spänd, men då la jag ner formen och försökte få honom mer avslappnad och det gick bra :D
på slutet var han helt underbar, han var verkligen helt underbar och igenomriden !
ååååh, jag längtar verkligen tills gripen den 1-3 juli på meetinget :D
så himla naaajs det ska bli! :D

Bra uppdatering idag asså *host*
aja ni får ännu sämre imorgon för då ska ellison vila :( men jag kan skriva nåt annat inlägg om nåt annat,
önskeinlägg?? :D

Vad vill ni att jag skriver om imorgon?

Nästa vecka på onsdag skriver vi svaren på frågestunden! :)

HA DET SUPER!!

OCH ELLISON ! <3



Kommentarer
Postat av: Stina 12 år - mot toppen

Fin han är din ponny! :)

2011-06-19 @ 01:49:11
URL: http://lovestina.blogg.se/
Postat av: Svar ; Rebecca

TACK! :D :D

2011-06-19 @ 10:38:47
URL: http://teamds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0