Tjenatjena!

Hallå där alla ni som är kvar (trots dålig uppdatering(!))
Vi ska verkligen försööööka uppdatera så mkt som möjligt nu, ella kommer hem i helgen så då kommer ni få uppdatering av  henne!
Jag ska ju tävla i Eskilstuna på lördag så då kommer ni även få reda på hur det gick på tävlingen osv :)
På fredag tänkte jag lägga upp lite bilder från förberedelserna som jag gör innan tävling!
Låter det bra?
Idag tänkte jag rida lite delar ur programmen (La:1 och Lag 03) :) Så vi får se hur det går, hoppas på att jag hinner uppdatera lite senare, men ikväll ska jag vara med några kompisar så vi får se hur det blir , men ska iaf försöka ! :)
Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0